Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 10 maj 2016

Första dagen

Den första dagen (igår) spenderades i en solstol vid poolen här på hotellet. Dagen startade lite molnigt men det blev bättre sedan. Brände mig som alltid så jag ser ut som en kräfta trots hög solskyddsfaktor. Lunch åt vi på en liten restaurang ute på gatan utanför hotellet, och middag på hotellet (den ingår). På kvällen tog vi en liten prommis genom Platanias centrum. Många små roliga butiker. Idag blir det till att sola baksidan- framsidans gris-skära toner får vila sig lite idag! ;-) I kväll ska vi äta på en restaurang som min kusin Helena har tipsat om. 
Utanför hotellet... Fint, rent och fräscht!
Och en spännande bok läser jag! 








2 kommentarer:

Christina sa...

Är sååå glad för din skull att ni kom iväg. Bara va!!!

Catarina sa...

Tack! Vi njuter...:-)