Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 maj 2016

Hej då jobbet...

Nu är det ledigt i många dagar! På mitt nya admin-avtal är jag ledig både dagen före och dagen efter Kristi himmelfärds vilket innebär att jag varit ledig idag och ända tills efter resan! Lyxigt värre! Så igår var sista jobbdagen på ett tag. 
Idag har jag varit på utvecklingssamtal med Thea. Det går så bra för henne, är så stolt! :-) Har även varit ner på H&m och fyndat två linnen och en klänning. Har så dåligt med sommarkläder och det börjar ju liksom bli dags...:-D Svårast är att veta hur jag ska klä mig när vi åker!? Jag som är sån fryslort, kan ju inte klä mig för somrigt så jag får sitta och huttra på planet, men inte heller för varmt eftersom vi förhoppningsvis landar i riktig högsommarvärme! Åker till Gunilla redan på lördag och sover där.
På em idag kom Anneli o tjejerna och vi lagade mat och efterrätt ihop. 
Nu är jag trött och ska sova. När jag vaknar är det bara tre dagar kvar! Åååh jag längtar ihjäl mig!!!
Hej då jobbet för ett tag! 

Inga kommentarer: