Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 10 maj 2016

Äventyr!

Idag har vi solat lite mindre eftersom vi är en smula brända...(mest jag). På lunchen gick vi iväg till en liten lokal restaurang där det var såå trevlig stämning- och god mat! Vi åt en grekisk sallad med vitlöksbröd och tzatziki. Personalen som jobbade där var glada, gästvänliga och fulla med humor! De hade tydligen en annan större restaurang någon annanstans som de såklart gjorde reklam för och ville att vi ska besöka. Det slutade med att en av killarna fixade gratis taxi åt oss dit i kväll. Så 19.30 blir vi hämtade för att besöka den restaurangen. Ska bli spännande. För lunchen var verkligen kanon! De bjöd oss dessutom både på förrätt och efterrätt...:-) På vägen hem från lunchen gick vi och spanade in stranden. Fint!
Återkommer i morgon eller nåt...






 

Inga kommentarer: