Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 28 maj 2016

Party-fredag och seg-lördag

Igår hade vi tjejmiddag hos mig med god mat och god efterrätt och sen blev det utgång. Premiär på Hamnkrogen. En riktigt kul kväll blev det. Så kul att jag kom hem strax innan 4 i morse! Inte ofta det händer... Så lite segt har det varit idag. Men klockan 11 hängde jag med Anneli o tittade på en lokal för min kommande 40-årsfest. Har ju haft problem att hitta någonstans att vara, men nu hade alltså Anneli fixat så jag fick titta på orienteringsstugan på Högslätten, och den får det bli! Inte så stor, men fungerar absolut! Så idag kunde jag äntligen skicka ut inbjudan. Det har varit svårt att välja/begränsa antal men jag hoppas det blev bra. Jag känner mig nöjd. 
Nu tänker jag sova. Ska skjutsa Anneli o tjejerna till tåget i morgon bitti inför deras utlandsresa och efter det ska jag på nybörjarjoggingen på Högslätten med Friskis. 
Natti!
Gårdagens middag och efterrätt....


2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ah mums, den efterratten sag god ut! Vad ar det?

Catarina sa...

En typ av snickers-cheesecake från jennysmatblogg.nu. Grymt god!