Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 22 maj 2016

Söndagskväll

Poff så var helgen borta! Lördagen hände inte så mycket. Sov länge och sen var Frida här och klippte Edvin. Så smidigt när frissan kommer hem så där!
Idag var jag med på "nybörjar-löpning" med Friskis & svettis på Högslätten. Det var kul och det gick bra. Senare på eftermiddagen grillade vi hemma hos Anneli, alltid lika gott! Sen åkte jag till Birsta och hämtade Edvin o två kompisar till honom. De hade varit och hoppat på Free mover (tror jag att det heter?), ett ställe med såna där jätte-studsmattor inomhus. Det har blivit Edvins största intresse, han åker till Birsta flera gånger i veckan. Kul! Och bra- eftersom han annars har en förmåga att fastna i spelens värld...
Thea har SO-prov om Vikingatiden på tisdag så nu har vi suttit och pluggat en lång stund och hon kan det riktigt bra, så nu hoppas vi att provet också går bra!
Nu är jag trött, tänker inte vara uppe så länge till. 
Läste en bra bok på semesterveckan. Eller ja, den var jättebra ända till sista sidan. Dåligt slut. Blev sur och ville slänga boken i poolen...;-) Men innan var den bra! Nu vill jag läsa fler böcker av samma författare.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Precis läst recension av den boken och nästa och känner att jag måste läsa henne snart igen, bara läst dem första. 😊

Catarina sa...

Jag har bara läst denna, men är nyfiken på de andra, blir nog årets sommarläsning!