Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 8 maj 2016

Hej från Kreta

Framme! Resan har flytit på och allt har gått bra. Hotellet är kanonfint, rent och fräscht. Maten var också bra med en jättefin buffé och god service. Det blir nog kanonbra det här! Vädret var inte så bra när vi kom, högsommarvärmen lämnade vi visst hemma där det var supervarmt idag! Men värme utlovas här under veckan också! Nu är vi trötta så här första kvällen. Fick ett skrattanfall då vi upptäckte att vi fått en dubbelsäng- med ETT täcke! Haha nån måtta får det ju vara- vi gick ner till receptionen och sa till, så de kom med var sitt tack o lov! :-D 
Har nästan inte fotat nåt idag eftersom vi kom rätt sent och vädret var tråkigt. Blir bättre i morgon...
Hotellet från vägen...
God natt!


2 kommentarer:

Fangoria sa...

Grymt avis, hoppas ni får det härligt! =)

Catarina sa...

Tack! :-D