Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 13 maj 2016

31 grader och shopping utan shopping

Igår var varmaste dagen på hela resan, dock lite disigt, men som sagt VARMT. Just den dagen hade vi planerat shopping i Chania. Vi tog bussen dit på kvällskvisten och då visade termometern (den enda vi sett under veckan) 31 grader. Chania var mysigt med många butiker och smågator kors och tvärs. Vi åt god mat på en restaurang och sen gick vi mest runt i cirklar kändes det som och någon shopping blev det inte. Men mysigt var det ändå och vi kom på rätt buss hem också. Väl tillbaka i Platanias blev det en drink på favvostället "Jörgens bar" där vi ätit lunch flera ggr denna vecka. I kväll ska vi ge shoppingen en ny chans- fast här på "vår gata".





2 kommentarer:

Anneli sa...

Åh va härligt ni verkar ha det!! Det är du så värd! Njut av det sista nu :) Kram!!

Catarina sa...

Men Tack! Snart din tur!