Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 16 augusti 2015

Solen

De sista dagarna har solen visar sig...(Ja nu passar det minsann när semestern är slut!) ;-) Idag är det söndag och jag får se vad jag hittar på, började med städning igår och borde kanske fortsätta men känner mig väldigt omotiverad till det! Känner mig omotiverad till det mesta just nu...träningen också...:-( Men det tror jag är fotens fel. Trots att motivationen tryter tog jag en 5-kilometers prommis igår och det gick riktigt bra, jag behövde inte halta efteråt! Hoppas det går bra sen också när friskis kör igång.
Ska nog kolla om Ann är hemma idag och kanske gå o hälsa på, det var hundra år sen känns det som.
Dags för lite frukost...


Inga kommentarer: