Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 25 augusti 2015

Ett roligt tandläkarbesök

Igår var det då dags...dagen jag skjutit upp såå länge... Tandläkarundersökningen!!! Har haft hemska ilningar i två tänder i övre käken till och från, så jag började med att tala om att jag med all säkerhet hade minst två hål. Jag har nog aldrig blivit så snopen/förvånad i hela mitt liv som då hon efter att ha synat röntgenbilder och undersökt sa: "Här finns inga hål alls, det ser jättefint ut!" VAA?!? Jag brukar ALLTID ha tandsten, och så öven denna gång, men det var såå lite, mindre än någonsin! Det tog hon bort på nån minut och sen var det klart. 330 kr! Hade räknat med att få lägga minst 3000 på tänderna, så det blev ju en viss skillnad! Tänk så glad man kan bli efter ett tandläkarbesök!!!

Inga kommentarer: