Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 22 augusti 2015

Lördagskväll

Nyss hemkommen från Ann och landat i soffhörnet. Det är lördagskväll och jag är dötrött, som vanligt. Har varit till Birsta idag, Edvin o Thea skulle shoppa skolstartskläder, nöjda och glada. Tänk att sommarlovet faktiskt är slut. Känns overkligt. På måndag ska jag till tandläkaren, hemska tanke! Har skjutit upp det på tok för länge och nu säger min magkänsla mig dessutom att jag har minst ett hål. Gruvar mig såå för domen och ser i mitt inre hur tusenlapparna fladdrar iväg med vinden...;-/ Usch! Men efter tandis får jag belöningen, då ska jag på "privat" gruppseans hos en kollega. DET ser jag fram emot och hoppas på att få några goda råd nu när jag känner mig så trött. På tal om det har hoppet till ett piggare liv kommit idag, mitt Friskis-kort är här och det finns ingen återvändo. Vecka 36 kör jympan igång. 

Inga kommentarer: