Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 3 augusti 2015

Nya tag!

Klockan 7 var jag på jobbet i morse, först av alla, och gick sist därifrån strax efter 17. Men det har gått bra och jag fick mycket gjort, ändå har jag såklart suttit hemma och jobbat i kväll också. MEN... Det känns ändå bättre än det gjorde igår, jag har på något märkligt sätt känt att jag haft lite flyt i det jag gjort, så i det stora hela känns det bra. Och såå roligt att träffa härliga kollegor och fantastiska deltagare som verkligen gör att man känner sig välkommen tillbaka! 
Edvin och Thea kom idag, och som alltid när jag själv varit bortrest känns det som att det var superlänge sen jag träffade dom sist! Thea hinner jag knappt träffa alls för i morgon åker hon tillbaka till P för att på onsdag åka till Spanien i TVÅ veckor!!! Så kul för henne, hon har aldrig varit utomlands förut så det blir en upplevelse. Pirrig är ett lindrigt ord!!! :-) 
Från det ena till det andra har jag kommit på att jag är supersugen på att börja på Friskis & svettis igen. Får se om jag börjar när terminen kör igång. Har bara kommit på att jag saknar det, är ju hundra år sen sist, men det var ju faktiskt riktigt kul. Hundra år kanske var att ta i, men det är säkert 5-6 år sen sist åtminstone!
Nä, nu måste jag sova...Har blivit sena kvällar på semestern och nu måste jag "ställa om mig"!
Natti natti!

Inga kommentarer: