Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 augusti 2015

02:39 på natten!

Utgång på Hamnkrogen med Lottis i kväll. Lite folk men kul ändå! Kom hem för tio minuter sen och då satt Jonta, Edvin o två kompisar till Jonta i köket o käkade pizza. Pratade, skrattade och undrade om jag haft det bra? Tänk så stora barn jag har! Känns som vuxna karlar som bryr sig om mig. Så härlig känsla att vi har den relation vi har. Underbara ungar! 
Kompisarna övernattar där uppe och nu skrattas det för fullt. Älskar när huset är fullt av ungdomar! Det är glad o härlig stämning och man vet var man har dom! 
Hela hallen är full av skor i kanot-storlek...;-)

Inga kommentarer: