Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 augusti 2015

En härlig sommardag!

Idag har jag njutit av sommaren. Sista veckan har det verkligen varit sommar och varmt-äntligen! Men först idag har jag haft tid att njuta (eller rättare sagt så tog jag mig tid som jag inte hade). Jag, Thea och Anneli åkte ut till Locke på "Hällan" och solade (de badade också- men inte badkrukan Hallgren). En riktigt mysig dag hade vi! 
När jag kom hem kom verkligheten i kapp och jag har försökt få ihop en planering för i morgon, vilket inte gått så bra. Grinfärdig och stressad är kvällens ord. Drömmer ju alltid om jobbet på nätterna så min förhoppning är att jag kommer på nåt bra när jag sover i natt! ;-)  
Nöjd ändå med dagen eftersom den bjöd på sol.




4 kommentarer:

Christina sa...

Underbara sommarbilder!!!

Cattis sa...

Superhärligt! :-)

Anneli sa...

Ja, vilken härlig sommar vi fick till sist!! Helt fantastisk med värme och energipåfyll!

Cattis sa...

Underbart!