Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 augusti 2015

Lika som bär!

Jag har aldrig tyckt att mina grabbar varit särskilt lik varandra förutom färgerna...
Men det sista halvåret har Edvin vuxit otroligt, och i och med det förändrats... och plötsligt är han så väldigt lik din storebror! Ja faktiskt nästan en liten kopia...
Två fantastiskt snygga, underbara killar som jag älskar mest på jorden!
Vi har varit till Värptjärn och grillat idag, mysigt. Och Thea-gumman (som jag också älskar mest på jorden) är i Spanien och har det bra! <3
Titta bara här vilka skönheter!


2 kommentarer:

Christina sa...

Lika som bär snyggingarna!!!

Cattis sa...

Verkligen!