Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 12 augusti 2015

Onsdag och trött...

Har varit såå trött denna vecka! Som en död sill när klockan ringer på morgonen. Men det har flytit på bra med jobbet, har inte behövt jobbat hemma på kvällarna så mycket som jag brukar. Har faktiskt inte ens tagit hem datorn från jobbet 2 dagar. Det är framsteg. Hoppas det fortsätter så och inte bara är tillfälligt!
Har fortfarande ont i foten till och från så jag törs inte springa ännu. Har varit på Actic 2 ggr i stället och kört crosstrainer, men det är ju så fruktansvärt tråkigt! Har bestämt mig för att börja med Friskis & svettis när de kör igång v 36, har till o med betalt in avgiften så jag inte ska ångra mig! ;-) Nä, det ska faktiskt bli kul, och då MÅSTE ju foten vara bra om jag tar det lugnt fram till dess!? Skulle förstås vara kul om jag slapp gå ensam, nån jag känner som vill haka på? 


Inga kommentarer: