Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 30 augusti 2015

En rolig helg!

Igår åkte jag ner på stan på fm, hade lite ärenden plus att jag o Lottis skulle leta present till Malin. Vi velade hit o dit men till sist blev det en Maja-lykta (som säljs till förmån för cancerfonden). Fin tycker jag och jag tror att den uppskattades! :-) Malins 40-årsfest igår kväll var såå rolig och trevlig på alla vis! Träffade några fd kollegor också, vilket också var roligt, var så länge sen sist! Kom hem 02:40 i natt. Riktigt lyckat, och mycket dansa blev det på slutet- kul!
Idag åkte jag med Erik en sväng till Birsta, och nu har jag sjunkit ner i soffhörnet och snart kommer John Blund. Det tar på att vara ute o svira om nätterna...;-)

Inga kommentarer: