Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 juni 2014

Upp och ner, ner och upp....

Thea fick en alvedon innan hon lade sig. Sen har hon sovit hela natten till tjugo i tio i morse och känns hittills som en ny människa idag. Ingen feber och inte alls lika slut. Men vi törs inte hoppas för mycket än. Ordentligt med vila idag och hoppas att inte febern kommer tillbaka. Snörvlar och nyser gör hon dock...
Själv känner jag mig helt färdig idag. Inte förkyld eller så, men allmänt off. Klockan är halv tolv och jag har inte tagit mig till duschen än. Har liksom ingen ork bara. En slö-söndag.

2 kommentarer:

Christina sa...

Det är tillåtet att känna sig off. Allt tar sin tid...

Cattis sa...

Kram! :-)