Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 29 juni 2014

Norrfällsviken och Höga kusten

Igår frågade Erik oss om vi skulle hänga på honom till Norrfällsviken på en liten dagsutflykt. Det stället har jag hört talas om sen jag flyttade hit till Härnösand för snart 20 år sen, men aldrig varit till! Så vi for dit igår. En av hittills få fina dagar denna sommar! Vilket ställe! Underbart fint och en härlig skärgårdsbuffe på Fiskarfänget. På hemväg stannade vi till vid Höga kusten-bron en stund. Inte fel det heller. En riktigt fin dag!









4 kommentarer:

Fangoria sa...

Ja Norrfällsviken är jättefint, vi har faktiskt inte varit dit sen barnen kom, fick lust till det nu, kanske blir en tripp under semestern? =)

Cattis sa...

Det tycker jag absolut att ni ska göra! :-)

Christina sa...

Var ligger det? Långt från Härnösand? Ser jättefint ut!

Cattis sa...

Man åker norrut, kanske ca 6 mil eller nåt. Otroligt fint!