Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 23 juni 2014

Feber igen! :-(

Det är ju bara några veckor sen Thea var sjuk och hade feber, och nu är det dags igen! 39,1 har hon just nu och skakar som ett asplöv i väntan på att alvedonen ska verka... Suck... 
Ann har varit hit på fika idag, det gick hör och häpna att sitta ute en stund! Härligt, för det är väldigt kallt i skuggan och regnskurar lite då och då... Ingen sommarvärme direkt.
För övrigt har vi bara varit hemma idag så klart, hoppas på ett snabbt tillfrisknande! 

2 kommentarer:

Christina sa...

Så tråkigt! Hoppas det blir bättre snart. Kramar!

Cattis sa...

Det hoppas jag med! 39,1 i morgontemp nu när hon vaknade också...:-(