Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 18 juni 2014

Bebismys

Idag var jag till min arbetskamrat Malin och gratulerade till lille Matheo som föddes i slutet av maj. Så liten och så söt han var, jag hade nästan glömt hur små de faktiskt är! Vi tog en promenad på 50 minuter, duktigt! 
När vi kom tillbaka blev jag bjuden på lunch också, så jag blev kvar där ett bra tag.
Har hunnit lämna in en jobbansökan som administratör på arbetsförmedlingen också idag, så nu får vi hålla tummarna för det. 
Resten av dagen har jag bara latat mig i soffan.
Har fått tillåtelse att publicera bilden på den vackra prins Matheo och den stolta modern... :-)

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Så fina både mor och son! =)

Cattis sa...

Mycket! :-)