Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 19 juni 2014

En regnig och grå torsdag

Har inte gjort så mycket idag. Handlat lite inför i morgon när det otroligt nog är Midsommarafton! Grabbarna kom idag, Edvin följer med mig på midsommarkalas hos Helen o Patrik, och Jonta ska övernatta hos Pontus. 
I kväll har vi mest bara slappat, Edvin och jag har tittat på den gamla klassikern SOS-en segelsällskapsresa på tv:n. Undrar hur många gånger man sett den? 
Fick ett ooootroligt snyggt vykort från min helt galna syster idag, lite udda humor har vi allt, men jag skrattade HÖGT i min ensamhet kan jag säga! Dessutom var jag först nära att slänga kortet när jag bara såg delar av texten till en början...;-)
(Är verkligen inget fan av Jehovas...)
På det nedre kortet var jag och Madde unga och oskyldiga i alla fall... ;-)


2 kommentarer:

Fangoria sa...

Haha vi såg också Sällskapsresan ikväll, underbart var så längesen!
Hoppas ni får en fin midsommar!

Cattis sa...

Ja den är ju rolig! Det samma till er!