Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 8 juni 2014

Terapi-helg

Har haft en jättehärlig helg med min fina vän Monika i Sandviken. Åkte Y-buss dit i fredags och kom hem i kväll. Vi har framför allt PRATAT om allt och ingenting till långt in på nätterna. Vi har tagit långa härliga promenader i fin natur och strålande sol. Vi har ätit riktigt god gourmetmat, druckit gott vin och goda drinkar, vi har helt enkelt haft en riktigt härlig njuthelg som känns bra för själen. Är så glad att hon är så bra återställd efter sin stroke som hon fick i vintras. 

2 kommentarer:

Christina sa...

Sååå härligt att höra. Det är medicin det!!!

Cattis sa...

Ja det var en välbehövlig helg!