Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 26 juni 2014

Öroninflammation!

Thea var som sagt feberfri och ganska pigg hela dagen igår. Lade sig och somnade utan problem på kvällen. Jag själv hade däremot en obehagskänsla i kroppen och kunde absolut inte somna. Vid tretiden hade jag fortfarande inte somnat och då vaknade Thea och grät och sa att hon hade ont i högra örat. Så det var bara att pytsa i alvedon, höja kudden och härda ut till morgonen då vi åkte på Drop in på vårdcentralen. Öroninflammation så klart, så pass att det hade värkt ett litet hål på trumhinnan redan! Stackarn! Och konstigt att hon inte haft mer ont tidigare! Så nu fick hon penicillin. Skönt att det finns!

Inga kommentarer: