Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 10 juni 2014

Jag kommer aldrig bli någon trädgårdsmänniska!

Då har vi rensat ogräs igen då! Fick hjälp av bästa Edvin nu i kväll. Vi såg nog rätt roliga ut där vi gick omkring och plockade. Dessutom klippte vi lite gräs som hyresvärden slarvat med - med SAX!!! Haha vi är inte riktigt klok! Jag skulle vilja ha en egen handdriven gräsklippare ( men är för snål och fattig för att köpa en! ). Gräset klipps inte särskilt ofta här och det går till en viss gräns när till och med jag retar mig på det. Till min fasa upptäckte jag att mina penseer var uppätna av rådjur? Fanns inte en blomma kvar i krukan i dag, igår var det massor! Surt...
Nä, trädgårdsjobb är verkligen inte min grej, fast jag tycker ju om när det är fint ändå...

2 kommentarer:

Christina sa...

Ser ut som när du o jag letade krabbor på västkusten...

Cattis sa...

Haha, ja precis! Släktdrag...