Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 juni 2014

Fint på uteplatsen!

På fm var jag till Ann på kaffe, vi kunde till och med sitta ute! Sen for hon och jag på Ica Maxi, Intersport o KappAhl.
Jag har fått Ann o Mats gamla utebord och en stol. Tre nästan likadana stolar hade min granne lämnat när han flyttade som jag tagit rätt på och skurat upp, och så fick jag fyra dynor av Ann! Så himla snällt och jag har genast en helt ok uteplats där man till o med kan sitta o äta. Nu vill jag bara att värmen ska komma också! Köpte lite nya uteblommor o planterade idag, penseerna hade gjort sitt! Har klippt gräset med gräsklipparen jag fick av Rigmor och den fungerade perfekt, det var riktigt roligt att göra fint ute. Jag trivs verkligen otroligt bra här! Thea har varit feberfri hela dagen och mycket piggare, skönt! Vi provsatte möblerna en stund nu på kvällskvisten. Perfekt!







6 kommentarer:

Fangoria sa...

Så fint! Härligt att Thea mår bättre!

Cattis sa...

Tack, ja det är skönt när febern släpper!

Lottis sa...

Vad härligt ni fått det ute! Tur Ann hade ett bord över!
:-)

Cattis sa...

Ja visst var det bra!? :-)

Christina sa...

Vad fint det blev och vilka snälla vänner du har som tänker på dig!

Cattis sa...

Jag vet, de bästa tänkbara! Kram!