Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 juni 2014

En liten släng av energi?

Ända sen jag blev sjukskriven har jag tänkt börja med någon form av avslappningsövningar. Det har som med allt annat inte blivit någonting. Förrän idag. Letade upp ett guidat meditationsprogram på youtube och följde det. Riktigt bra men antar att det krävs mer än en gång. En början dock! Gjorde en härlig upptäckt idag och det är att syrenerna börjar slå ut! Underbart.
På em följde jag med Lottis till Mc Donalds och åt en glass och pratade en stund. Och sen i kväll har jag, Lottis, Helen o Patrik varit på en promenad ute vid Nickebo. Riktigt skönt.
Nu laddar jag för Jontas bal i morgon, blir nog rena rama grinkalaset för den lätt-rörda mamman. Hoppas det inte blir regn! Det är verkligen fint ute nu med alla blommor och träd...



3 kommentarer:

Fangoria sa...

Ja det är verkligen underbart nu med alla blommor som slår ut! Upptäckte att vårat syrenträd börjat blomma lite, den brukar inte ge mycket blomning men tillräckligt för att lukta ljuvligt! =)

Fangoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cattis sa...

Ja det är verkligen en underbar doft!