Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 21 juni 2014

Midsommarafton och slö-lördag

Jag och Edvin åkte till Helen o Patrik o firade midsommar med dom, Nobbe o Emma, Lars o Catrine. En trevlig kväll med grymt god mat, men inget direkt midsommarväder. Ruggigt och 9 grader varmt... Jag trodde att Edvin skulle bli uttråkad av att vara med oss "gamlingar", men han var så nöjd ända fram till halv elva då han ville åka hem, och då kändes det helt ok. Han sa till och med i bilen på väg hem att han hade haft en rolig kväll! Roligt när de små trivs med oss vuxna!
Idag har vi haft en riktig lat-dag. Just nu tittar jag lite halvt på filmen "Jag saknar dig" på tv. Har sett den förut och tycker det är en sån fin film, så nu rinner tårarna igen....snörvel...;-)

Inga kommentarer: