Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 16 maj 2013

Torsdag 05.40

Usch vad trött jag är, och ändå har jag vaknat före klockan! Jag är sååå stolt över Jonathan och hans uppträdande på logen igår kväll! Just det där att våga, det är mest imponerande tycker jag! Nu sjöng han ju en hel låt själv för första gången, annars brukar han mest sjunga lite i refrängerna. Och det gick så bra! Kul kul! Jag satt längst fram och filmade, något skakig. Är ju så lätt att tårarna vill kika fram...;-) 
Det onda i svanskotan gör fortfarande ont, men har faktiskt blivit bättre, så jag fortsätter väl med Voltaren någon dag till. Skönt att det verkar hjälpa. 
Tänk att det redan är torsdag. Snart helg! :-)
Men nu...dags att kliva upp! Idag är det Förskolans dag med hinderbana för de små och lunch utomhus. Hoppas det är lite varmare än igår. Den riktiga värmen vill liksom inte infinna sig...
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Christina sa...

Bästa Jonathan,vad duktig han är!!!

Catarina sa...

Superduktig!!!