Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 7 maj 2013

På operationsbordet...

I skrivandets stund sitter jag på Sundsvalls sjukhus och väntar på att Edvins operation ska bli klar. Det gick bra att söva honom och han kändes vid gott mod innan och verkade inte rädd. Han skrattade gott åt de fina sjukhuskläderna han fick ta på sig och sa självmant att jag fick lägga ut bilden på bloggen! :-) Haha... Innan han blev skjutsad till operationssalen fick han lugnande och då blev han rätt så rolig och låg och sjöng på "För jag är en liten mört"... :-) Jag borde ha filmat...;-)
Hoppas han slipper ha så ont efteråt... Fast han skulle få smärtstillande med sig hem tack och lov. Idag blev vi i alla fall bemötta av helt fantastisk personal, det känns bra efter allt strul. Sköterskan som tog emot oss idag tog hand om våra papper med den avsaknade informationen och tyckte att det var riktigt illa. Hon skulle ta det vidare och reda ut hur det gått till.

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Modig kille, lycka till!

Catarina sa...

Tack, allt har gått bra!

Christina sa...

Tuffaste gokillen!!!Skönt att det blir gjort.Styrkekramar!

Catarina sa...

Kramar tillbaka! :-)