Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 maj 2013

Biljävel, biljävel, biljävel!

Jo ibland får man svära. Blir inget Sveg i helgen, jag som längtat så!!! For och skulle tanka efter kvällens tjejmiddag och upptäckte att det inte gick att få upp luckan till tanklocket. Åkte till jourhavande Erik som konstaterade att det blivit fel på centrallåset. Han sa att det ändå gick att öppna luckan så det var lugnt, så mitt hopp tändes. Medan han höll på kolla det skulle jag kolla oljan eftersom besiktningsgubben sa att den läckte så jag tänkte att jag kanske behövde fylla på? När jag drog upp stickan var den snus-torr, alltså inte en droppe olja! Alltså läcker den väldigt mycket, så då kan jag ju inte åka... Och Jocke kan inte ta bilen på länge för han är så uppbokad enl E. Helt ärligt skulle jag kunna sätta mig och storgrina!!! Väskan är packad i hallen, komp fixat på jobbet... Fy faaan! Tredje gången minst som vi får ställa in min Sveg-tripp. Varför? Och varför har inte oljelamp-jäveln lyst?!? Det är väl fel på den med så klart...helvetes skit. Bläh. God natt.

1 kommentar:

Linda sa...

Nä men vilken otur :( Den där bilen är inte snäll mot dig. Hoppas du får en bra helg trots allt! KRAM