Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 maj 2013

Mera Mors Dagsfirande

Finaste gograbbarna grattade mig på Mors Dag idag, det var jag inte alls beredd på! Jonta hade köpt chokladen han vet att jag älskar (och får äta!), och Edvin hade köpt en turkos ljuslykta som jag har tittat på flera gånger på Ica, vilket han hade snappat upp! Underbara barn jag har!
Idag har det varit blåsigt ute, men ändå sol. På balkongen var det lä och skönt så där satte jag mig på eftermiddagen. Råkade somna och vaknade nån timme senare och såg ut som en kräfta! Men det röda har lagt sig lite nu, så det var inte så farligt...
Ny vecka väntar igen, förstår inte det....Det är för ovanlighetens skull inte helt späckat i kalendern den här veckan. Personalmöte på onsdag dock, typiskt när Thea har fotboll, krock som vanligt....Och om jag inte missminner mig så har hon sin första fotbollsmatch till helgen...På fredag slutar jag tidigt så då kan jag åtminstone följa henne till ridningen för första gången på evigheter.
I morgon ska jag ringa till Urologmottagningen. Edvin är inte bra, fast han har ätit hela penicillinkuren också. Det gör jätteont när han kissar och kommer lite blod fortfarande. Känns inte bra...:-( Stackarn, kan det aldrig få bli bra?? Tycker verkligen synd om honom.

2 kommentarer:

Christina sa...

Finaste killarna och med hjärtan av guld!!!

Catarina sa...

Japp, tror alla mina barn har fått det från sin mormor...:-)