Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 22 maj 2013

Rapportredovisning

Nu i kväll skulle Jonathans mentorsgrupp redovisa sina rapporter inför varandra och oss föräldrar. Det har varit lite cirkus runt detta då Jonathan hela tiden sagt att han vägrar! Jag har haft mailkontakt med hans mentor om vad som egentligen gäller och fick ett svar under dagen att han "förväntades" redovisa i kväll. Kändes som lite av ett tvång så han gick motvilligt dit med sin rapport som handlade om drömmar. Och det gick SÅ bra! Både för honom och de andra! Jag tycker de är så otroligt modiga allihopa! Hoppas han förstår själv hur bra det gick! Hoppas dom allihopa förstår hur modiga dom är! Jag är djupt imponerad, även fast jag är emot känslan jag fick av att redovisningen kändes som ett "tvång".  

Inga kommentarer: