Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 19 maj 2013

Snart kalasdax!

Redo för barnkalas! *Djupandas...* ;-) Halv fem kommer småtjejerna... Det är lika fint väder idag. Härligt! I morse lade jag ut en annons på facebook att jag önskade fotbollsskor till Thea. Någon minut senare fick jag mess fr Anneli på jobbet som hade läst annonsen. Hon hade både grus och grässkor som vi fick! Vi var dit så Thea fick prova! Hyfsat flyt! Tack!!! Skönt att slippa den kostnaden! 
Thea och jag har varit på KappAhl en sväng och sen har jag städat lite och plockat undan alla vintergrejer! Edvin har klagat över "kisseriet" igår och idag så E skjutsade honom på jouren nyss. Allt såg bra ut och hade läkt fint. Uvi-prov visade inget, men han fick penicillin ändå för säkerhets skull. Hoppas han blir fri från besvären snart, tycker det räcker nu! 

Inga kommentarer: