Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 2 maj 2013

Sjukstugan...

I natt vaknade Thea och grät. Hon var jättevarm och gick på toaletten och hade då diarré också, som om det inte vore nog. Fast det var bara en gång så det var inte magsjuka åtminstone! Nu sitter hon i soffan och tittar på tv, och grabbarna har gått till skolan. Hittills idag är hon feberfri, men både igår och i förrgår har febern kommit på eftermiddagen, så vi ropar inte hej ännu. Hennes huvudvärk kvarstår dock och halsont har tillkommit idag...=(
Har en förhoppning om att någon från Härnösandshus ska komma och titta på diskmaskinen idag, jag har gjort en felanmälan två gånger eftersom det tar sån tid! Förstår inte vad det sitter i! Vet att det är värdsliga problem, men jag tycker att det är skitjobbigt att handdiska efter fyra personer hela tiden! Speciellt när man har växande grabbar som alltid äter!
Det känns verkligen som att det är måndag idag, fast det är torsdag! Blir helt förvirrad när det är röda dagar mitt i veckan, och nästa vecka är ju också en sån vecka!
Förstår inte att det är maj, snart bara en månad kvar till skolavslutning! Härliga tider....


Inga kommentarer: