Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 maj 2013

Mors Dags-firande och två kvällars utgång!

Har haft en riktigt härlig helg! Fredag kväll träffades vi några stycken hos Linda där vi hade väldigt trevligt innan vi gick ner på Hamnkrogen. Även där var stämningen på topp och kvällen var hellyckad!
Igår var Thea till Ica och bakade tårtan. Hon var visst inte ensam vinnare som det lät som i telefonen fr Maxi, utan det var många som fick baka. Men hon var nöjd och belåten och kom sedan hit med tårtan! :-) Den var så fin så!
På kvällen var Lottis o jag ut. Hamnkrogen även denna kväll. Vädret har varit helt fantastiskt hela helgen och det gör ju att allt känns så bra! 
Grattis till alla mammor idag! Speciellt till min egen- som är den bästa!



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Jag fick smaka en sån tårta igår på kalas, jättegod! Ha jag var också på hamnkrogen igår men missade dig,var där ca 22-00 sen var småbarnsmamman trött =)

Catarina sa...

Jag såg inte dig heller! Hoppas du hade kul innan du blev trött i alla fall!