Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 8 maj 2011

Städar-söndag

Idag tog jag mig ÄÄÄÄNTLIGEN för och städade här. Fy sjutton va dammigt!!!! Men nu är det gjort och det är sååå skönt! Det tog hela förmiddagen och sen  har jag mest varit lat o inte gjort nånting. Barnen är ute hela dagarna nu, man ser knappt skymten av dom. Men det är väl så det ska vara!
I morgon har vi personalmöte efter jobbet. Tråkigt att det är just en måndag, då missar jag Viktväktarna. Det går seeeegt med viktnedgången nu. Jag sköter mig, men det händer inget på min egen våg i alla fall. Stilla, stilla... men man kommer väl till såna perioder och då gäller det att inte ge upp! Men tråkigt är det, det är betydligt mer motiverande när man ser att det händer nåt! Det vänder nog snart igen får jag hoppas.
Håller på badar lort-ungar. De ser ut som de sotat skorstenar eller nåt.

Inga kommentarer: