Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 maj 2011

Rogers änglar ;-)

Japp, då var vi samlade i helgen, alla syskonen på pappa Rogers sida! Det är inte ofta kan jag lova. Jag bor ju här i Härnösand, Madde i Sveg, Camilla i Vallvik, Magnus i Söderhamn och Mathias i Sandsjö! Lite spridda skurar kan man säga. Nåja. Jag tog lilla pärlan till Vallvik på fredag efter jobbet. Det gick bra! Sen åt vi tacos o hade lite partaj innan det bar i väg in till stan. Själva festen på Ferdinand var inte mycket att hurra över direkt, den hade vi klarat oss utan, men men... Kul som sagt att vi träffades allihopa! Hoppas det går att styra upp fler gånger. Igår var vi till E-center en sväng, och på kvällen blev det party igen (fast ett lugnt sådant), och sen gick vi och tittade på en majbrasa en stund. Idag har vi bara slappat och ätit en massa gott, och sen åkte jag till mamma o Jerry o hälsade på innan jag for hem igen. Pärlan går fin-fint! ;-)
Hm... den sista bilden här säger ganska mycket om fredags-kvällen. Bandet som spelade hette FJÄLLGRÄVLINGZ!!! Hahahahahahahahaha, jag döööööööööör!!!!

Inga kommentarer: