Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 6 maj 2011

Att få dagarna att gå

När man är hemma för ögonfluss när man är 6 år är det svårt att förstå varför man inte kan vara med kompisar, när man inte är sjuk? Det ÄR tråkigt att vara hemma. Thea blir så rastlös och försöker hitta på allt möjligt. Igår kväll ville hon "styla" sin mamma, dvs göra en fin frisyr och sminka mig. Det brukar hon aldrig få, men jag tycker lite synd om henne när hon måste vara hemma, så jag gav med mig, och blev så klart MYCKET snygg efteråt. Pippilotter, grön ögonskugga och fina streck här o var i ansiktet. Efter fotograferingen fick jag även en knallröd näsa. Till slut sa Edvin: "Mamma, gå och tvätta dig nu, du ser inte ut som du längre!". =)

Inga kommentarer: