Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 23 maj 2011

Mot alla odds


Slutade halv fyra idag. Var såå trött och såå slut. Satte mig en stund och tänkte allvarligt skita i simningen idag. Dessutom var jag vrålhungrig. Mot alla odds tog jag mig i kragen och for iväg ändå efter att ha grundat med en banan. Började med att sola solarium, och sen simmade jag. Det var mycket folk och då är det inte kul. Jag härdade ut i alla fall, och nu känner jag mig "fett nöjd" som barnen skulle ha uttryckt det...;-) Och det bästa av allt är.... Jag har middagen kvar!!!! Potatisen kokar för fullt och det blir fläskfilé-rester från igår med sallad och vitlökssås. Inte helt fel. Vägningen idag sket jag dock i. Men jag tycker jag har gjort det bra ändå så här på en trött-måndag. Nu vill jag att det ska bli fredag så jag får åka till syster yster och ha kul!

Inga kommentarer: