Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 7 maj 2011

Solen skiner!

Lördag morgon och solen är här!!! Härligt! Edvin o Alex kom hit nu på morgonkvisten. (Edvin har sovit där i natt.) Ann o Mats ska på möhippa resp. svensexa för sina vänner så Alex ska sova här hos oss i natt. Just nu sitter de i soffan och klagar över hur tråkigt de har....=/ Men det brukar vända efter en stund. Thea har gått till Lina, ögat ser redan bra ut. Jag har "tok-baddat" med kokt avsvalnat vatten flera gånger om dagen och det verkar ha funkat. Skönt! Thea har annars en förmåga att kunna få envisa ögoninflammationer som sitter i hur länge som helst. Själv håller jag på färgar håret just nu. Skulle verkligen behöva klippa mig också men har inte tid hos frissan förrän den 27:e. Jobbigt att vänta. Undrar vad vi ska hitta på idag då?

Inga kommentarer: