Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 29 maj 2011

Mors dag

När det är Mors dag brukar jag skicka nåt litet till mamma. En blomma har det blivit många gånger. I år blev det nåt mer speciellt. Hittade en bok på http://www.bluebox.se/ som hette Kära mamma- en bok om dig. I boken fanns olika saker som man fick fylla i till mamma. Tex "När jag var liten tyckte jag att det bästa med dig var..." eller "Jag minns när vi"... "Förlåt för..." osv. Ja beställde boken och fyllde i de olika frågorna och skickade den till mamma så den kom fram innan helgen. Boken uppskattades väldigt och jag rekommenderar fler att köpa den till sina mammor, en rolig present!!!
När jag kom hem från Sveg nu i kväll kom Edvin för att hämta en sak. Han hade samtidigt med sig ett litet paket med armband o halsband till mig, gullungen!!! En stund senare fick jag ett sms från Patric att Thea skulle komma förbi och lämna nåt. En stund senare kom hon med ett jättefint ritat hjärta där hon hade skrivit att det var till mig på Mors dag. Gulligt!

2 kommentarer:

Christina sa...

Den boken gick rakt in i hjärtat!!!Det blev många skratt och många LYCKOTÅRAR!! Tack för den fina uppskattningen. KRAM!

Catarina sa...

Du var värd den kära mor!!! Kram kram!