Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 14 maj 2011

Hurtig morgon och födelsedagskalas

Vaknade före sju i morse, fast man är ledig och fast jag somnade sent igår. Suck! Men men, det var bara att kliva upp det. Träningsvärk som bara den gjorde att jag kände mig som 90 år. Tänkte att det är väl lika bra att simma igen, så kanske man mjukar upp det onda lite. Så jag packade väskan igen och åkte till simhallen. Började faktiskt med att sola solarium, vilket var skönt. Sen simmade jag 40 längder. Men träningsvärken är inte direkt bättre, är alldeles stel och har ont överallt. Men det är väl så det ska vara... Sen var jag ner på stan o köpte en liten present till Ann som fyller år idag, och sen åkte jag till henne. Hade tänkt fortsatt vara så duktig med pointsen, men när man kommer till Ann så går inte det. Hon är så otroligt duktig på att baka så det går inte att motstå hennes fika. Tog en tårtbit i alla fall! Så nu har jag suttit där och surrat en lång stund, och har nyss kommit hem. Går kanske dit igen i kväll o ser på melodifestivalen. Känns trevligare än att sitta själv o titta, blir så segt då. Ute har det ösregnat hela dagen, hur tråkigt som helst!

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, nu har jag hittat tillbaka till bloggen :) Allt är bara fint här! Har hänt lite nytt, är nämligen gravid :) Är i vecka 19 nu. Bebben är beräknad till den 11 oktober! Berättade för våra familjer när vi passerat vecka 12, men övriga höll vi tyst inför tills vi hade varit på rutinultraljudet, vilket vi var på i tisdags. Kram