Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 8 september 2015

Pigg & glad!

Känner mig pigg, glad och nöjd. Har varit på Friskis & svettis i kväll alldeles ensam, och jag kände inte en kotte som var där heller. Men det gick superbra! Jag har ju oväntat bra kondition nu (för att vara jag), våren o sommarens träning har uppenbarligen gett resultat även om jag haft en paus en period nu pga foten. Och den kände jag inte heller av!!! :-) Jag trodde innan att jag inte alls skulle orka ett helt medelpass, men det gjorde jag ju!!! Förutom styrke-delarna förstås, jag tror inte att det finns en enda muskel i mina armar tex. ;-) Men det kanske kommer så småningom...
Känner mig mycket nöjd och taggad nu! Känns bättre för övrigt också, inte lika stressad och frustrerad som förra veckan, lite variation på arbetsuppgifterna gör mig nog gott! Och på fredag är det tjejmiddag, och på lördag har Härnösands spiritualistiska förening öppet hus med "prova på-aktiviteter" på teatern. Det ska jag gå på- även om det kanske också blir själv? Mina vänner delar ju tyvärr inte mitt starka intresse för detta! Men kul ska det bli!
Ja jag känner mig riktigt glad och nöjd just nu, hoppas känslan stannar länge!

Inga kommentarer: