Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 7 september 2015

Körkort...

Inte för att jag för mitt liv kan förstå hur det gått till, men nu är det så att jag har ett så stort barn att det är dags att börja med körkort!!! 
Lämplighetsintyget har kommit, men vi måste gå en handledarutbildning också. Den 24 september ska det ske... Jösses... Övningskörningen kommer dock falla i huvudsak på Eriks lott, ni vet ju hur feg jag är när det gäller bilkörning...;-) 
Priserna är ju hutlösa! Tur att Grabbarna har en klok farmor som sparat pengar till deras körkort sen de var små! 
Här om dagen tog Jontas bästa kompis körkort, så nu är de ute o åker...skumt känns det allt. Åren går.


Inga kommentarer: