Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 14 september 2015

Måndag igen...

Och poff så var helgen slut och en ny vecka påbörjad. Helgen har kantats av sorg då Thea förlorade sin blivande lillasyster (på sin pappas sida). Barnet kom- och gick vidare alldeles för tidigt, så helgen har bestått av många tårar, prat och tröst. Det finns ingen tröst i världen som räcker till i sådana här situationer och hemskare händelser kan man nog inte drabbas av. 
Det är jobbigt att se Thea så ledsen. 
För övrigt rullar livet vidare, har jobbat idag och det känns okej och mycket lugnare nu med andra uppgifter. 
Igår var jag på Friskis danspass och "shejkade loss" igen, himmel så roligt det är. Glad att jag börjat igen!
Nu ska jag försöka sova. God natt! 

Inga kommentarer: