Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 september 2015

Ballongfinger...

I morse när Thea vaknade var hennes ena lillfinger uppsvullet som en ballong! Hon säger att hon slog sig lite på curlingen i torsdags... men konstigt om smärtan och svullnaden kommer två dagar senare... Hur som helst ringde jag 1177 och de tyckte vi skulle åka på jouren. Och här är vi nu, och väntar och väntar på en doktor. Blev mottagna av väärldens suraste sköterska som dessutom tar alla uppgifter i väntrummet!!!? Hur är det med sekretessen undrar jag? Fräsig o snäsig mot alla som kommer är hon också...morr morr. En del har valt helt fel yrke!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Meh! Bemötandet som är så viktigt, även om man är stressad!
Hoppas att allt är ok med Theas finger!

Cattis sa...

Ja en del har tyvärr inte förstått det där med rätt bemötande...:-/
Fingret är fortf svullet, men det blir nog bättre snart!