Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 september 2015

Armarna...

Minns ni mitt annorlunda och skumma problem med armarna för en tid sedan? Det som liksom aldrig blev utrett vad det var... Jag törs nästan inte ens skriva det, men det har varit bra nu ända sen i mars någon gång! Fortfarande undrar jag dock vad det var?!? Den smärtan går inte att beskriva. Det gjorde av någon konstig anledning så ont i armarna att tårarna rann vid ett flertal tillfällen! Hur som helst har jag ett uppföljningssamtal med doktorn angående det idag. Fick åka och ta en massa prover förra veckan. Känns skönt att kunna få säga att det mystiska verkar ha flugit sin kos...:-)
Peppar peppar ta i trä!

Inga kommentarer: