Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 april 2014

Ytterligare en helg till ända...

Söndag kväll igen och helgen går mot sitt slut. Igår var jag på Dollar och Jysk en sväng, köpte två utekrukor som jag sedan köpte penseer och satte i. Blev så fint så! På em blev jag bjuden på middag i Älandsbro av Lottis och hennes syster, gott och trevligt!
I morse vaknade jag onödigt tidigt. Då tog jag en liten prommis och plockade påskris, sen hem och städa och greja. Sen for jag på Ica och handlade lite och efter det ringde Edvin och undrade om jag ville komma och äta grillat och potatisgratäng med dom! Det tackade jag inte nej till! Så den här helgen har jag sluppit undan matlagningen helt och hållet...skönt! :-)
Nu ligger jag på soffan och latar mig...
I morgon kommer mamsen på visit!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Låter som en härlig helg! =)

Cattis sa...

Absolut! Alltid härligt med helg! :-)