Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 12 april 2014

En nöjd tjej

Vilken nöjd kalastjej igår! Thea blev så glad först över alla "småsaker" hon fick... Och sen när vi tog fram cykeln blev hon heeelt överlycklig och kastade sig om halsen på oss, vilken lycka! Hon är verkligen tacksam att ge presenter. Efter fikat drog hon så klart ut och cyklade och var ganska osynlig resten av kvällen... Jonta och jag tittade på foton när vi kom hem, både nya och gamla. På bilden med kaninen är jag nio år, precis som Thea är nu... Kaninen hette Sötnos. Brorsan hade en likadan som han döpte till Farbror Bengt (efter Staffan & Bengt på tv:n), haha! Åren går...

Inga kommentarer: