Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 april 2014

Sjukstuga

Igår var jag allt annat än pigg. Gick på Ipren hela dagen på jobbet för att uthärda till kl 16. Huvudvärk, halsont och en hemsk värk i hela kroppen! Allmänt hängig, men ingen feber och inte snorig. Bara totalt slut. Kom hem från jobbet och möttes av Jonathan som frågade vart vi hade Ipren! Han hade exakt samma åkomma! Hade en förhoppning om att känna mig piggare efter en natts sömn, men det gjorde jag inte, så idag blev både Jonathan och jag hemma. Har legat i total tystnad på varsin våning. Urk. Hoppas det blir bättre snart. Har skjutsat Thea till ridskolan men orkar inte ens sitta där och titta så jag for hem under tiden och får hämta henne sen. Hon och Edvin är åtminstone pigga.
Hoppas jag är någorlunda pigg i morgon kväll så vi kan gå en snabbsväng till brasan. Förra året var det Thea som var sjuk med feber på Valborgsmässoafton, så då kunde vi inte gå.
Nåja, det kommer bättre tider.
Har inte uträttat mycket vettigt idag alltså. Kan sammanfatta dagen som händelselös...

Inga kommentarer: